Müzik olmadan atmayan bir kalbi var onun,

dans etmeden duramayan bir doğası,

bir de gevezelikleri var kendi çapında...

Aşkım Deme Bana



Anlamını kaldıramayacağınız kelimeler kurmayın insanlara
“Canım” dediğiniz insanın canını yakmayın mesela...
“Bitanem” dediğiniz kişi sizin için yeri doldurulamaz olsun; bir tane olsun..
“Bebeğim” dediğiniz insana yeterince ilgi gösteriyor musunuz? Bir düşünün.
Eğer hayatınızın orta yerine koymamışsanız birini, “hayatım” demeyin kimseye. Sonra bir gün kalbini kırarsanız, dönüp size şöyle diyebilir:
“Hayatımın içine etmeseydin iyiydi..”
“En azından hayatında zerre yerim olsaymış bari...”
ya da “Hayatına ne kadar değer verdiğini anlamış oldum sonunda..”

Aynı şekilde anlamlarını karşılayamayacağınız cümleler de kurmayın.
“Seni seviyorum; söz veriyorum; sana inanıyorum; hep yanında olacağım...”
Aksi halde size şöyle bir şarkı olarak dönebilir;
“Hani verdiğin sözler, hani ellerin nerede?...”

Birgün gelir de canını yakmaktan ölesiye korktuğunuz, sizin için yeri asla doldurulamaz olan ve her saniyenizi onu düşünmek ya da onunla ilgilenmekle geçirmek isteyeceğiniz, üsteli hayatınızdaki yeri paha biçilemez olan o kişiyi bulduğunuzda, onu “herkes”ten ayıran bir şey olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder