Müzik olmadan atmayan bir kalbi var onun,

dans etmeden duramayan bir doğası,

bir de gevezelikleri var kendi çapında...

Vazgeçtim



Vazgeçtim...
Beklemekten vazgeçtim; gözlemekten, anlamaya çalışmaktan... Acabalarla kendi kendimi yemekten ve ihtimallerden...
Akışına bıraktım biraz da... Oluruna bıraktım.
Olsun diye çabalamaktan vazgeçtim.
Derler ki, tam da vazgeçtiği anda çıkarmış “aşk” insanın karşısına. En çok da “istemediğin” anda kovalarmış ardından. “Her şey bitti” dediğimiz anda gelirmiş mucizeler. Hep son dakikada...
Vazgeçtim ben.! Vallahi bak! İnan vazgeçtim. Daha da beklemem gelmeni...
Umut dünyası işte..! Kimi kandırıyorsam...
Bugün radyonun bana seçtiği şarkı: “Beni Aşka İnandır”
“Şimdi bana öyle birşeyler söyle ki durup dururken, tam hayattan vazgeçerken beni aşka inandır.”
Bu da benden bonus olsun;

Katre Gizem
09.11.2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder