Müzik olmadan atmayan bir kalbi var onun,

dans etmeden duramayan bir doğası,

bir de gevezelikleri var kendi çapında...

Tribalin iç dünyası



Tribin Türkçesi “naz”dır aslında azizim. “Kıskançlık” biraz da... Gel, sen kulak ver bu sözlerime.

Bir bakıma “ben hala küçük bir çocuğum içimde” der.

Öyle ki, ne yaşamış olursam olayım, yaşım kaç olursa olsun bir yanım eksiktir benim. Tek bir isteğim var senden; biraz ilgilen benimle, özen göster hareketlerine. Anla işte! Özel olmak istiyorum yüreğinde. Ve hissetmek istiyorum en çok da.

Ama küçük bir çocuğum hala. Olabildiğince sevgiye muhtaç... Nasıl söylerim sana “ilgilen benimle” diye... Çok yalnızım esasen kendi iç dünyamda. Sen şu kalabalığa aldanma. Nazımı çeken olmadı hayatımda. 

İşin aslı, sen de çok uzaksın. Farkında bile değilsin üstelik. Bir görsem gözlerinden yüreğini, dinecek belki hırçınlığım. Ne yaparsan yap yüreğinde yokmuşum gibi geliyor. Kayıp düşüverecekmişim gibi... Ah bi hissetsem, en çok da ben severim aslında seni.

Aklım gidiyor anlasana! Sen başını her çevirdiğinde farklı taraflara, sanki gidiyorsun benden. İstemiyorum değmesin başka gözler. Ya çalarlarsa seni? Koparırlarsa benden...? Sen de öyle, çok da güven vermiyorsun hani! Korkuyorum kabul. Bir ses çıkmayınca senden, içimi kemiren sesler dolanıyor beynimin içinde. Ya unutursa kalbin beni? Oysa ihtiyacım var sana.

Ama dedim ya, çocuğum ben hala. Bilmem öyle süslü cümleler.

“O kız kim?” derim de aklım gider bir yandan. Yine de yüzüme yüzüme vuramazsın; onu da bilirim. Kıramazsın beni gözlerimin içine bakarak. Bakmayıversen kimseciklere... Gülmeyiversen öyle tatlı tatlı...

Sevilmeyi bilmeyen bir nesil yetişiyor azizim. Şevkat görmemiş küçücük yürekleri olan koca koca insanlar yetişiyor. Aman şımarmasınlar diye bir yudum sevgiye aç bıraktık onları. Şimdi ise üşüyen ruhlarını gizlemek için buzdan duvarlar örüyorlar etraflarına.

Dersen ki; “tutarsızlık ama bu da!” Değil azizim. Değil... Sert bir kaya gibi sağlam, kırılmaz duruşları aldatmasın seni. Şen kahkahalarının altında ne gözyaşları, ne iç sızıları... Bundandır zaman zaman saçmalayışları.

Katre Gizem
04.11.2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder