Müzik olmadan atmayan bir kalbi var onun,

dans etmeden duramayan bir doğası,

bir de gevezelikleri var kendi çapında...

Şarkılar Bizi Söyler


Şarkılar bizi söyler.

Ben söyleyemem çünkü.

Bundandır dilimde hep şarkılar...

Öyle mırıldana mırıldana geziyorum ortalıklarda. Duymakla duymamak arasında bırakıyorum seni. İstiyorum ki sadece kulak verdiğinde duyabilesin. Anlamakla anlamamak arasında bırakıyorum seni. Zaten ağzımdan çıkan her kelimeye anlamlar yüklemeye başladıysan, çözersin beni.

"Bir bulmaca gibi olmak zorunda mı?" dersen, başka türlüsü gelmiyor elimden. Şarkılardan öğrendim ben sevdayı.

"Bu şarkı benden sana" diyorum içimden. Gözümün ucuyla, çaktırmadan da olsa sana bakıyorum. Sen başka yöne bakıyorsun. Yine olmuyor. Anlaşamıyoruz. Oysa gözgöze gelsek bir anda. Telaş yapsam mesela. Kaçırsam gözlerimi... Gülümsesen hafiften... Hiçbir şey söylemeden... Şarkılar bizim yerimize söylese... Şarkılar bizi söylese...


Katre Gizem
04.11.2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder