Müzik olmadan atmayan bir kalbi var onun,

dans etmeden duramayan bir doğası,

bir de gevezelikleri var kendi çapında...

Seni öyle bir severim ki


 
Seni öyle bir severim ki,
Sen dahil kimsenin haberi olmaz.

Gözlerinin hayali durur gözlerimde, otobüs camına başımı yaslamış yola bakarken. Kapatırım gözlerimi, resmini çizerim. Uyuyorum sanırlar.

Şarkılar söylerim ben bir de; bazen hüzünlü bazen neşeli. Hepsi sanadır, anlamazlar. Sen “erkek güzeli”sindir bazen ve hatta “kaçın kurası”… Ama “adı bende saklı”… İzin versen, seni pamuklara sarmalayıp sarabilirdim de üstelik.

Hüngür hüngür ağlarım yokluğuna, uzaklığına; arkadaşlarımla oturmuş acıklı bir film izlerken. Romantik filmlerin başkarakteri en çok sana benzer. O hikayelerin sonu da zaten bir tek filmlerde mutlu biter.

Seni öyle bir severim ki,

Martılar bilir seni sadece, yastığım bilir, bir de kirpiklerim…

Sen bilmezsin ama… Başkaları bilmez…

Kitaplara anlatırım seni. Ya da daha çok onlar seni bana anlatır. Her hikayede hayattan bir parça vardır. Hayat da senden ibaret.

Gülüşler hediye ederim sana, derin derin nefesler, iç çekişler arada… Gözlerime toz kaçtı derim… Alerjim var benim toza…

Rüyalar biriktiririm sana. Hepsini de özenle saklarım, zihnimin senli köşelerinde. Resimler çizerim ve sen katarım onlara biraz, rüyalarımı katarım.

Seni öyle bir severim ki, senin ruhun duymaz. Sevmezsin çünkü sen sevilmeyi. Rahatın bozulsun da istemezsin. Kızmam sana. Küs de kalamam hiç. Seni öyle severim ben; sensiz bile…

Katre Gizem
03.10.15


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder