Müzik olmadan atmayan bir kalbi var onun,

dans etmeden duramayan bir doğası,

bir de gevezelikleri var kendi çapında...

İtiraf



Biliyor musun? Seni ne zaman görsem ağlayasım geliyor.. Sakın yanlış anlamayasın sana olan aşkımdan değil, kendime acıdığımdan.. Diyorum ki yahu bu kadar mı yalnızdın? Bu kadar mı yalnızdın ki arkandan seni özleme fırsatını bile bulamayacak bir sürede başkasını bulacak kadar aşağılık bir adamı kalbine aldın?

İş başkalarının yanlışlarını acımasızca yargılamaya ve ne düşünür ne hisseder zerre önemsemeden eleştirmeye gelince üzerinize yoktur. Aynı yeteneği özeleştiri yapmakta da kullanabilmeni dilerdim senin adına. Bu da parçalara ayrılmış kalbimden son iyi dilek olsun senin için. Hep söylerdim başkalarını dağnama, bak neyi dağnarsan başına gelir.. Ve yine söylerdim sen beni sevmiyorsun, ben bugün senden gitsem dur demezsin, gitme kal demezsin... Ah be budala... İnsan her zaman haklı çıkmak istemez ki! Bir kez daha tahminlerimde haklı çıktım ve bir kez daha dedim ki "keşke haksız olsaydım". 

Haydi son bir itiraf daha sana.. Hala birlikte yazdığımız defteri atmadım ve hala birlikte dinlediğimiz şarkıları dinleyemem. Unutmadım. Unutmak gibi de bir çabam yok aslında. Kimse de unutmaz zaten o bir yalan. Alışılır sadece.. Ama benim kalbim ilk defa kırılmadı kıymetini bilmez ellerde ve ilk defa değildi olmayacağını bile bile kalbimin mahkemelerinde tüm suçlarından beraat ettirişim birini.. Zamanla buna da alışmalı insan değil mi? Ama öyle olmaz işte. Sürekli seni mutlu eden şeylere alışırsın belki sürekli sinirlendirenlere de ama kalbini sızlatan şeyler her seferinde aynı yerden aynı şekilde sızlatır.. Ben de aynı şekilde hala şaşırıyorum kendime, sanki ilk defa karşılaştığım bir durummuş gibi, sanki hiç ihtimaller dahilinde olmayan bir şeymiş gibi... Gerçi gitmen şaşılacak bir durum değildi. Ben gözümden bu denli hızlı düşüşüne şaşıyorum.

Aslında şuan şu yazımı okuman için değil birileri okuyup kendi paylarına düşenleri alsınlar diye yazıyorum. Çünkü adım gibi biliyorum senin dışında herkes bir şeyler anlar ama senden olmaz. Gerçekçi düşünmek lazım. Olmuyorsa da zorlamamak lazım.. Bunun gibi şeyler...
Katre Gizem
22.09.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder