Müzik olmadan atmayan bir kalbi var onun,

dans etmeden duramayan bir doğası,

bir de gevezelikleri var kendi çapında...

Şişede Durduğu Gibi Durmaz




Biri gelir zar zor toparlayıp ayağa kaldırdığın kalbinin üzerine çöker. Tam dersin, kendime bir şans daha verdim. Belki bu defa son..! Bu sefer de öncekiler gibi olup olmayacağını nasıl bilebilirsin ki? Avutursun kendini bir şekilde. Bir yanın bu sefer farklı olacağına inanmak istese de bir yanın hep kırıktır. Güvenmeye korkar. Çünkü o yanın aslında hiç itiraf edemese de en zayıf yanındır. Hani söylenmemiş sözler vardır ya, ama hep bilirsin. İşte o noktandır o..! Bu sefer dediğin şeyin gerçek olmasının ihtimali çok düşük olsa da kalp her seferinde umuda tutunur. Ona sığınır. Elinden bir böylesi gelir çünkü..

Şişede durduğu gibi durmaz dediğin şu meret şişede uslu durduğunda kötü aslında. Yapımına ihanet. Onca emeğe bir haksızlık. Başka bir şey değil.

İnsan sadece üzgün olduğunda alır kalemi eline ve yalnız olduğunda. Ki en güzel sözler o zaman çıkarmış. Öyle derler. Ne hissettiğimi en iyi o zaman anlatıyorum diye tüm hüzünleri bünyemde hapsettim. Kapıyı üzerime kilitledim. Tüm ödüller bana.

Aşk binlerce yıl sokaklarda gezinmiş. Bin bir sınavla bir çift bedeni ele geçirmiş. Olasılığını matematikte uzun uzadıya formüllerle veriyorlar. İnsanlar böylesine düşük ihtimallere tutunan kalplerine esir.! Akıl ki o kadar övünür... Kibrinden geçebilene aşk olsun. O bile esir kalbe..

Sonuç yine bir avuç hüsran olduğunda tövbe dersin. Tek başına da idare edebilirim ne olacak sanki. Üç beş gün içer unuturum. Neleri atlatmadım ben. Zaman geçer. Acının üstü örtülür.. Halının altına süpürdüğün can kırıkları sırf görünmüyorlar diye gitmiş mi olurlar sanki. Bilmez yürek. Kanmaya o kadar niyetlidir ki kandıracak bir çift söze razıdır. Yalan olsa bile.. Ve bir gün her şeyi başa sarar.. Tutunabileceği bir umut kırıntısında evin yolunu bulabileceğini düşünerek.



...Katre Gizem...
30.01.2014


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder