Müzik olmadan atmayan bir kalbi var onun,

dans etmeden duramayan bir doğası,

bir de gevezelikleri var kendi çapında...

Kore'den Kocaman Bir "Hello"


>> G-Dragon & Sandara Park (2009)

Her ne kadar bu Hallyu daha yeni yeni ön plana çıkmaya başlamış olsa da, ben biliyorum ki uzun zamandan beri Kore'yi, K-pop ve idolleri seven insanlar var. E ben yeni sayılıyorum aranızda birazcık.

Madem öyle dedim Kore'den selamları bir araya toplayalım ve bakalım ortaya ne çıkacak??


Sene 2009. Şu yanda ki sevimli ikilinin "Hello" adında şirin bir hikayesi olan şarkılarıyla açılışı yapıyoruz..

GD & Dara - Hello: http://www.youtube.com/watch?v=_41QbkNQK6U


>>Shinee (2010)

İşte bu çocuklar çok şekerler. Şimdi bu şarkı yada klip hakkında ne söyleyeyim ki.. Onlar söylemişler. 


"Merhaba! Merhaba! Kendimden Eminim
Merhaba! Merhaba! Biraz olsun konuşmak ister misin?
Merhaba! Merhaba! Biraz kekeleyebilirim gerçi
Kim bilir? Belki biz.. İkimiz.."
E kim bilir tabi.




>>F.T Island (2011)

Hımm.. Geldik mi benim şebek oğluşumun grubuna.. Hangisi mi? Hani şu dilini çıkarmış şirin şirin bakan. Ama yok oğluşum diye kayırır mıyım ben onu hiç? Oğluşum diye demiyorum annem bile bu şarkıya bayıldı. 
Şimdi sözlere birazcık baktığımızda. Olur mu bu çocuklara nasıl Goodbye denir yahu.. Hello hello hello ;)


>> Nu'est (2012 + 2013)

Bu yaz Nu'est, K-dance yarışması için Türkiye'ye geldi. Biliyorsunuzdur. Kendilerini bu vesileyle tanıdım. İtiraf edeyim bu sarı şekerimin "güzelliği" beni bile kıskandırıyor. 

Nu'est'in iki tane Hello şarkısı var. Biri yada ilki; asıl adı 여보세요 olan (Korece: Merhaba / Alo gibi anlamlara karşılık gelir) slow bir parça. Sözleri de güzel hani. İkincisi ise benim favorilerimden biri olan Hello Hello. Gayet hareketli, fazlasıyla hareketli..

Here we go.! Heellloooo! ;)


2012 / Hello (여보세요) :http://www.youtube.com/watch?v=Ud8AB_Hc9OM

>>Super Junior (13.09.13)

Assolistler en sona çıkarmış. İşte karşınızda Super Junior. E bu başlığı boşuna atmadık tabi. Konuyu bu kalabalık mı kalabalık gruba böyle de bağlıyorum işte. 

Evet. Biliyorsunuz ki SuJu'nun Hello diye bir şarkısı falan yok. Ama onlardan daha güzel bir selam var ki o da bu sene Music Bank'le geldikleri İstanbul'da bizzat bizlere açtıkları pankartları.. 

"Merhaba arkadaşlar"
"Çok memnun oldum"
"Her zaman"
"Çok özlüyorduk"
"Bugün"
"Çok teşekkür ederiz"


Music Bank İstanbul / Super Junior Part : http://www.youtube.com/watch?v=YWAIoLC0Who

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder