Müzik olmadan atmayan bir kalbi var onun,

dans etmeden duramayan bir doğası,

bir de gevezelikleri var kendi çapında...

Çalıkuşu - Kahverengi



...
Bir annem olsa onu çok özlerdim bugün
koşa koşa giderdim eve
kapıyı çalardım
"Anne bak büyüdüm. Kamran'ın gözü değdi gözüme.
Benim boyum uzuyor anne o bana baktıkça
Kahverengi onun gözleri 
özleyemediğim tüm hatıralarım gibi
kahverengi sıcak bir çift iri ışık yansır orada
kahverengi sıcak bir çift iri ışık içime akar erirdim
Sizin gözleriniz kamaşırdı o bana baktıkça
ben gözlerini soruyordum onun 
siz hemen başucuma bir mezar konduruyordunuz
gri soğuk 
kahverengi dedikçe ben 
böyle içimden 
siz ölülerinizi alnından öpüp beni gömüyordunuz sonra
griyi seviyor kahverengiyle arama sırattan köprüler kuruyordunuz
kıldan ince kılıçtan keskindi ama sizin günahlarınız
biriktiriyordunuz ille de benim cebimde
çocukluğumuzun çalınmış misketleri misali
ama niçin benim cebimde?
size pek itimat etmiştim..
...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder