Müzik olmadan atmayan bir kalbi var onun,

dans etmeden duramayan bir doğası,

bir de gevezelikleri var kendi çapında...

Bir Sınav Hatırası

Tarih: 28 Kasım 2013
Ders: FizikoKimya 3
Hoca: Hadi yazmayayım onu da.

Ve hoca kağıtları dağıttı..

Önce bi şok yaşadım ve yaklaşık 10-15 dakika kağıtla bakıştım..
Hesap makinesini kontrol etmeye gelen gözetmene şöyle bi bakış atmışım, öyle diyorlar
Anlamı: Al senin olsun kullanmicam zaten!! (öfkelii)
Sonrasında kağıdın arkasını çevirdim ve yazdım
1-)
yok dur 3'ten başlıyayım
3-)
yok bu da olmadı dön 1'e...
Bir süre böyle kararsız kaldıktan sonra birazcık sinirle karışık dedim
"Çözmem la ben bu soruları." 
>>Çözemem de demiş olabilirim. 
Kalk, kalk, kalk..!!
Tam boş kağıt veriyordum ki dedim
"Gizem yapma.! Bak bu son senen. Vizeyi büt. de kurtarmaz. Bak 1 sene daha bu şehirde kalırsan kafayı yersin gel yapma. Belki ucundan başından formülleri çevirirsen belki elle tutulur bir şey çıkar ortaya. 3 puan 3 puandır."
Nafile, uğradığım o şokla aklımda eğreti duran 3-5 parça sözcük de uçtu gitti...
Geçmiş olsun..
Çalışmıştım da oysa..
İnci gibi notlar tutmuştum..
Çalışma kağıtları hazırlamıştım..
Oysa gece ayrı sabah ayrı bakmıştım o sorulara
tekrar tekrar...
Oysa bir umuttu hep..
Yok bu olmadı buraya.
Benim tuttuğum gibi bir başkası fiziko notu tutsa
yemin ediyorum bölüm birincisi olduydu.
Define la o defter..
Sağ olun, var olun..!
Saygılarr..!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder