Müzik olmadan atmayan bir kalbi var onun,

dans etmeden duramayan bir doğası,

bir de gevezelikleri var kendi çapında...

Bana Ne Özledim

Müzik attığım her adımda peşimden geldiği için ister istemez her 3 yazımdan birinin bir köşesi müziğe çarpıyor tabi. Ve Grup Vitamin'in müzikleriyle büyümüş biri olduğumdan böyle neşeli ve esprili şarkılar da hemen dikkatimi çekiyor haliyle. Vitamin'i bilmeyeniniz yoktur diye düşünüyorum. (Yoksa hemen araştırmaya..!)

Bir süre önce bir arkadaşım bana "Oğuzhan Uğur - Gereksizse Söndür" şarkısını dinletmişti. Ki bu ilk şarkı olarak tamamen yanlış bir seçim. Ben önce "Tın" veya "Pampa"dan başlıyorum ki müzik tarzları tam ve net anlaşılsın. "Gereksizse Söndür" şarkısıyla başlayınca tabi insan devamında çok daha esprili şarkılar yer aldığını pek düşünemiyor. Bir şekilde bir şey oldu ve diğer şarkılara da yönelmeye başladım. Önce "Pampa", sonrasında "Tın", "Terbiyesizim"... diye devam etti. Peşine ekibiyle hazırladıkları skeçler derken bir bakmışım bütün günümü buna ayırmışım. Olabiliyor tabi böyle şeyler.


Klipteki "ablası"nı görünce biraz tanıdık gelebilir. İlk önce ben de öyle düşünmüştüm. Onu nereden tanıyoruz. Tabi ki "Yarım Elma" dizisinden. 

Bir de "kemancı kız" var ki herkesin ilk dikkatini çekenlerden biri de o. Biz de arkadaşlarla oturup izlerken aynen şu konuşmalar geçti;

-Şimdi bu kız ne alaka bu klibe
-Herkes dağıtıyor abi kız cool cool takılıyor orada.
-Güzel kız ama
-Vallahi öyle
-(2.50'den sonra) Al işte onu de kendilerine benzettiler abi o da iptal.

Ben çok konuşmayayım aslında kendileri yeterince güzel eleştirmişler.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder